فلزیاب پیشتاز

شناسایی دستگاه فلزیاب جعلی و اصل

فلزیاب پیشتاز

موضوعاتی که در این مطلب میخوانیم

دستگاه فلزیاب جعلی و اصل معنا ندارد بلکه معنا شناسایی دستگاه فلزیاب جعلی از اصلی در این است که دستگاه فلزیاب واقعی در زمان خرید با طلا را در عمق تست می‌نمایند و با فلزیاب اصل طلا را در عمق پنهان نموده و خود خریدار طلا پنهان‌شده در عمق را با آن فلزیاب اصل پیدا نماید. 

پیدا کردن هدف مورد نظر نشانه یک فلزیاب اصل است که توان دارد، فلزیاب های اصل باید سخت‌ترین فلز در پاسخ به فلزیاب‌ها که طلا است را بتواند در زمان تست در عمق بگیرد و تفکیک کند و به قول بعضی‌ها فلزیاب اورجینال و فلزیاب اصل یا فلزیاب خارجی است ولی اصلاً با طلا در عمق تست نمی‌کنند. 

در اصل فلزیاب جعلی است که با نام فلزیاب اصل یا فلزیاب خارجی یا فلزیاب اورجینال معرفی می‌نمایند و فلزیاب که در زمان تست طلا را در عمق پنهان می‌نمایند و خود خریدار پیدا می‌کند در اصل نیاز به نظر و گفته و کارشناسی کسی ندارد خود فلزیاب اصل که طلا را در عمق تفکیک می‌کند کار خود را علمی و عملی اثبات کرده و کار چنین فلزیابی خود کارشناس واقعی خود است.

کارشناس فلزیاب

آنکه ادعا می‌کند کارشناس فلزیاب است باید طراح یک فلزیاب پیشرفته با تکنولوژی متفاوت از دیگر فلزیاب‌ها یا یابنده‌ها نیز باشد که توان تفکیک طلا را در عمق داشته باشد، مگر نه هرکسی می‌تواند ادعا کند کارشناس فلزیاب است و نظریه بدهد و هیچ مرجع علمی و صنعتی درزمینهٔ فلزیاب این شخص که ادعا می‌کند کارشناس فلزیاب است تائید نمی‌کند.

حرف و گفته‌های این دسته که به دروغ خود را کارشناس یا متخصص فلزیاب معرفی می‌کنند از نظر علمی و عملی هیچ ارزشی ندارد و قابل‌قبول نمی‌باشد. زیرا کارشناس فلزیاب در دسته اول دانشمندان علوم الکترونیک رادار هستند که می‌توانند انواع فلزیاب یا یابنده یا رادار زمینی دستی را باقدرت تفکیک بالا طراحی و به مرحله ساخت و ارائه برساند.

همچنین کارشناس فلزیاب یا یابنده‌ها یا رادارهای زمینی دستی که دانشمندان علوم الکترونیک رادار هستند در هماهنگی با مجموعه‌های تولیدی و صنعتی برای تولید فلزیاب پیشرفته با توان تفکیک طلا در عمق همکاری می‌نمایند.

کارشناس فلزیاب را باید دانشمندان علوم الکترونیک رادار تائید نماید که توان طراحی فلزیاب فوق پیشرفته را دارد که تازه موردقبول باشد که کارشناس فلزیاب هستند، مگر نه هرکسی از هرجایی برسد ادعا می‌کند کارشناس فلزیاب است که حتی نمی‌داند طراحی یک فلزیاب پیشرفته به چه صورت است.

کلاهبرداری فلزیاب واقعیت

واقعیت در رابطه با فلزیاب در این است که در زمان تست بتواند طلا را در عمق بگیرد و تفکیک نماید و در تغییر تنظیمات فلزات دیگر یا منابع و مواد معدنی را تشخیص داده و مشخص نمود.

با توجه به اینکه تکنولوژی هر روز رو به پیشرفت است و بیشتر رقبا در طراحی و ساخت فلزیاب پیشرفته با قدرت تفکیک طلا در عمق یا یابنده یا معدن یاب یا رادار زمینی دستی با کیفیت بالا توان رقابت ندارند از ناتوانی خود اقدام به کارهای می‌کنند که بیشتر موجب شهرت رقیب خودشان می‌شوند.

با انجام چنین کاری توجه همگان به آن سمت می‌رود که فلزیاب آن شرکت چقدر توانائی دارد که رقیب آن از روی ضعف بر علیه او صحبت یا مطلبی را بیان نموده است و وقتی کیفیت بالا فلزیاب یا یابنده در تست طلا در عمق را مشاهده می‌نمایند خریداران متوجه می‌شوند که رقبا بسیار ضعیف هستند و از روی ضعف این نوع موضوعات را بیان نموده‌اند.

یکی از این اشتباهات این است که طرف مقابل که دارای توانائی و تکنولوژی بالا و فلزیاب کیفیت بالا را دارا است کلاه‌بردار معرفی می‌نمایند که این بیانگر ضعف آن شخص یا فرد در رقابت است و فلزیاب یا یابنده که در زمان تست و تمرین بتواند طلا و فلزات در عمق تفکیک نماید نیاز به تعریف یا بدگویی ندارد بلکه با قدرت تفکیک طلا در عمق توان و تکنولوژی و کیفیت و کارایی خود را به اثبات می‌رساند.

به این محتوا امتیاز دهید:
5/5