فلزیاب پیشتاز

فلزیاب التراسونیک

فلزیاب پیشتاز

موضوعاتی که در این مطلب میخوانیم

فلزیاب التراسونیک یا یابنده التراسونیک به سیستم‌های یابنده فرکانسی اطلاق می‌گردد و سنسورهای فرکانسی از هر نوع فقط در رادارهای فرکانسی یا یابنده یا فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب طراحی‌شده با اصول مدارات رادار و باند فرکانسی بالا تا فرکانس پایین کاربرد دارد. 

التراسونیک یک نوع سنسور فرکانسی است که کاربردهای متفاوت در امورات گوناگون روزانه و وسائل متفاوت دارد و بکار گیری سنسورهای فرکانسی منجمله سنسور التراسونیک به نوع بهره‌گیری از آن بستگی دارد.

بنابر استفاده از سنسورهای فرکانسی یا سنسور التراسونیک مدار متصل به التراسونیک برای آن کار مورد نظر طراحی می‌نمایند و مدارات رادار فرکانسی یا یابنده فرکانسی به‌صورت طراحی می‌گردد که از سنسورهای فرکانسی مانند سنسور التراسونیک به‌عنوان عوامل کمکی در تشخیص و تبعیض و تفکیک بتوان بهره برده و مدارات رادار فرکانسی یا یابنده یا فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب از نوع فرکانسی با عدد وی دی ای در ادیت و ترشهولد سطح و حجم به صورتی طراحی می‌گردد.

سنسورهای فرکانسی مانند سنسور التراسونیک در انتشار و بازتاب بتواند همراه فرکانس اصلی مدار عمل نموده و قابلیت تشخیص و جداسازی و تفکیک و تبعیض اهداف و فلزات و طلا و نقره و نفوذ به عمق را در حالت تعادل قرار دهد.

فلزیاب التراسونیک سنسور فرکانسی

به‌کارگیری مادون‌قرمز که با لیزر نیز میگویند در یابنده یا فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب برای افزایش توان تشخیص بازتاب جریان فرکانس مربوط به هدف اصلی یا طلا یا فلز تعیین‌شده در تنظیمات عدد وی دی ای در ادیت و ترشهولد سطح و حجم می‌باشد.

لیزر یا مادون‌قرمز در یابنده فرکانسی بکار برده می‌شود زیرا تشعشعات الکترومغناطیس یا فرکانس مادون‌قرمز مدوله یا سوار بر فرکانس اصلی مدار می‌گردد که حرکت با دقت در انتشار را دارا است و این همراه شدن یا سوارشدن بر فرکانس اصلی مدار یکی از عوامل حرکت فرکانس مربوط به مادون‌قرمز در عبور از موانع و مواد و فلزات و بازتاب آن می‌باشد و لیزر یا مادون‌قرمز در اسکنر تصویری یا فلزیاب تصویری از نوع فرکانسی توان تفکیک در عمق زیاد را در ارسال و بازتاب به حد تعادل می‌رساند.

به این محتوا امتیاز دهید:
5/5