فلزیاب پیشتاز

جدول وی دی ای اسکال و 3 ویژگی مهم آن

فلزیاب پیشتاز

موضوعاتی که در این مطلب میخوانیم

ادیت در فلزیاب کار تفکیک فلزات را انجام می‌دهد؛ در اصل ویرایش یا پذیرش و اکسپت (ACCEPT) نوع فلز یا هدف مانند طلا، نقره، مس، نیکل، کروم، آهن، برنز، برنج، آلومینیوم و آلیاژ فلزات را مشخص می‌نماید. تنظیمات ادیت در فلزیاب طبق جدول تفکیک و تشخیص وی دی ای اسکال (VDI SCALE) عمل می‌نماید.

جدول وی دی ای اسکال
جدول وی دی ای اسکال

عدد وی دی ای (VDI) چیست؟

عدد وی دی ای VDI در اصل اعداد متعلق به جدول تفکیک و تشخیص یا وی دی ای اسکال VDI SCALE برای تفکیک در فلزیاب تفکیک دار می‌باشد که می‌توان طبق تنظیم عدد وی دی ای VDI در ادیت نوع هدف موردنظر را تعیین نمود.

لازم به ذکر است عدد وی دی ای VDI در رادار فرکانسی دارای ثبات بالاتری نسبت به مغناطیس است و رادار فرکانسی توان حرکت و نفوذ و قدرت بالایی در تشخیص اهداف از فاصله دور و عمق زیاد را دارا است؛ زیرا رادار فرکانسی دارای میدان‌های با بار الکتریکی مثبت و پیوستگی در تعداد و زمان و پیاپی بودن جریان انتشار درحرکت هستند.

عدد وی دی ای VDI در ادیت در رادارهای فرکانسی مربوط به جدول تفکیک و تشخیص یا وی دی ای اسکال VDI SCALE است که این جدول تفکیک و تشخیص یا وی دی ای اسکال VDI SCALE یک جدول بین المللی است و عدد وی دی ای VDI در ادیت EDIT نیز از دسته اعداد بین المللی و مشترک است که در تمام رادارهای فرکانسی یا یابنده مغناطیسی برای تفکیک فلزات و اهداف و اجسام مشترک و یکسان می‌باشد.

نحوه کار عدد وی دی ای

فلزیاب تفکیک دار از عدد وی دی ای VDI برای تفکیک طبق جدول تفکیک و تشخیص وی دی ای اسکال VDI SCALE بهره می‌برد. نحوه کار عدد وی دی ای VDI طبقه‌بندی انواع فلزات طلا و نقره و مس و روی و آهن و نیکل و کروم و آلومینیوم و برنز و برنج و حفره و مشتقات آن می‌باشد و هر عدد وی دی ای VDI را که بر روی فلزیاب تفکیک دار تعیین نمایید فلزیاب نسبت به همان فلز تعیین‌شده از خود واکنش یا پاسخ نشان می‌دهد.

فلزیاب فرکانسی جدول وی دی ای اسکال

فلزیاب فوق پیشرفته حرفه‌ای فرکانسی از جدول تفکیک و تشخیص وی دی ای اسکال VDI Scale با اعداد VDI متفاوت به همراه تنظیمات سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس Target X بهره برده می‌شود تا سیستم فلزیاب با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC بتواند طلا را در هر شرایطی تفکیک نموده و تشخیص داده شود.

با تغییر این تنظیمات سیستم فلزیاب بتواند بین علائم طلا یا هدف موردنظر تعیین گردیده در تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد یا تارگت ایکس را با دیگر علائم مشخص نموده و تفکیک نماید و بتواند وجود ذرات که خود را به‌جای طلا یا هدف اصلی نشان داده است مجزا نماید.

فلزیاب تفکیک دار چگونگی تفکیک طلا در عمق

تفکیک در فلزیاب ها طبق عدد وی دی ای در ادیت بنابر جدول تفکیک و تشخیص وی دی ای اسکال VDI SCALE می‌باشد و بکار گیری این اعداد در یابنده یا فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب از دسته فرکانسی با اصول جداسازی خواص فرکانسی در بازتاب برگشت طبق دستور تعیین‌شده در عدد وی دی ای مربوط به هدف موردنظر می‌باشد.

چگونگی تفکیک طلا یا فلزات در عمق در هر شرایطی همین شرایط انتشار فرکانس با میدان الکترومغناطیس با بار الکتریکی مثبت است که بر همه میدان‌ها نیرو وارد نموده و با ظرفیت پیاپی ارسال میدان‌های مربوط به میدان فرکانس بر دیگر میدان‌ها غالب شده و بازتاب نیز داشته باشد جریان عدد وی دی ای در ادیت و ترشهولد سطح و حجم شرایط واکنش به دیگر میدان‌ها به‌غیراز فرکانس منتشرشده مربوط به هدف اصلی تعیین‌شده در عدد وی دی ای در ادیت و ترشهولد سطح و حجم را برای تفکیک و تشخیص نمی‌دهد و جریان فرکانس پیوسته بازمان مشخص ارسال می‌گردد بر هر منبعی ضربه منظم وارد می‌نماید و تمایل به حرکت را به خطوط مستقیم فراهم میاورد.

به این محتوا امتیاز دهید:
5/5