فلزیاب پیشتاز

فلزیاب فرکانسی چیست و چگونه کار می‌کنند؟

فلزیاب پیشتاز

موضوعاتی که در این مطلب میخوانیم

زمین هر منطقه منابع و کانی‌ها متفاوت از منطقه دیگر را دارا است که این تفاوت نوع لایه‌های زمین ازنظر کانی‌ها و سنگ‌ها می‌تواند هرکدام خطا مربوط به خود را برای تشخیص فلزیاب یا یابنده به همراه داشته باشد.

در هر نوع یابنده فرکانسی یا فلزیاب فرکانسی که تنظیمات عدد وی دی ای در ادیت و ترشهولد سطح و حجم را دارد اپراتور یا کاربر طبق دستورالعمل‌ها می‌تواند با تعیین یا تغییر تنظیمات خطا زمین در آن محدوده را مشخص نماید.

با تعیین و تغییر تنظیمات اپراتور یا کاربر می‌تواند انواع خطا زمین که ترکیب میدانی شبه هدف اصلی را بازتاب نماید جداسازی نماید البته در بعضی مناطق متفاوت با ترکیب لایه‌های گوناگون می‌تواند شرایط خطا زمین یکسان یا نزدیک به هم باشد.

توانایی تفکیک حرفه‌ای فلزیاب های فرکانسی

فلزیاب فرکانسی یا هر نوع یابنده فرکانسی در جریان تفکیک و تبعیض قدرت بالایی در تشخیص اهداف در عمق زیاد دارد و می‌تواند فلزیاب فرکانسی یا یابنده فرکانسی فلزات دیامغناطیس مانند طلا و نقره را در عمق زیاد بگیرد و تفکیک و تبعیض نماید.

تفکیک حرفه‌ای یا تبعیض حرفه‌ای در گروه فلزیاب فرکانسی یا یابنده فرکانسی با عدد وی دی‌ای در ادیت  و ترشهولد سطح و حجم فراهم است. که یکی از عوامل آن وجود فرکانس پایین با میدان‌های دارای بار الکتریکی مثبت درحرکت در وضعیت دیامغناطیس برای حذف دیگر میدان‌ها از سر مسیر حرکت خود است.

با جریان پیاپی بار الکتریکی مثبت و شرایط فشار مداوم درحرکت انتشار فرکانس به عمق زمین نفوذ می‌کند و همین حرکت منظم و پیاپی در انتشار است که موقعیت بازتاب منظم از میدان اهداف فلزات و طلا و نقره را در تفکیک و تبعیض فراهم می‌کند.

تفکیک حرفه‌ای یا تبعیض حرفه‌ای در هر نوع یابنده فرکانسی مانند جی پی ار به دلیل تعادل در تشخیص و تفکیک با عدد VDA ثابت برای طلا و نقره یا دیگر فلزات در سطح روی زمین یا عمق کم یا زیاد است که موجب می‌گردد یابنده فرکانسی با تنظیمات ذکرشده دارای تفکیک و تبعیض در حد حرفه‌ای باشد.

در اصل عدد وی دی‌ای اهداف در سطح های مختلف زمین در هر نوع یابنده فرکانسی یکی است و عمق هدف موجب تغییر عدد وی دی‌ای در ادیت نمی‌گردد.

فلزیاب فرکانسی قدرت تفکیک در جستجو عدد وی دی ای

یابنده یا فلزیاب تفکیک دار از نوع فرکانسی توانایی تفکیک بالایی داشته و این توانایی تفکیک در شرایط انتشار فرکانس با بالاترین توانایی را دارا است.

فلزیاب می‌تواند هر نوع هدف مانند طلا و نقره و مس و روی و آهن و نیکل و کروم و برنج و برنز و آلومینیوم و حفره و چاه و آلیاژ فلزات و ذرات مزاحم و کانی‌ها و سنگ‌ها را که بخواهید جستجو نمادید با تعیین عدد VDI در ادیت EDIT به همراه تنظیمات سطح و حجم مانند ترشهولد سطح و حجم به انجام رسانده.

طبق جدول تفکیک و تشخیص یا وی دی ای اسکال جداسازی و تفکیک می‌نماید و در صورت تنظیمات درست یابنده یا فلزیاب فرکانسی همان اهداف را طبق جدول تفکیک و تشخیص VDI SCALE تفکیک می‌نماید.

فلزیاب فرکانسی ترشهولد حذف میدان مزاحم

تنظیمات ترشهولد سطح و حجم در مدارات جی پی ار، رادار نفوذکننده به زمین، رادار زمینی دستی یا هر نوع فلزیاب فرکانسی توسط طراح در مدار تعبیه می‌گردد و ترشهولد سطح و حجم در کنار تنظیمات تفکیک و تبعیض توانایی حذف میدان‌های مزاحم را نیز فراهم می‌کند که با انتشار فرکانس پایین تا بالا وجود تنظیمات سطح و حجم کاربرد دارد.

به این محتوا امتیاز دهید:
5/5